11/16/2012

Do U like winter?




Po 2,2 tyś wyświetleń mojego bloga czas na nowy post! Jako, że w moim życiu dużo zmian zapomniałem o notce w poprzednim tygodniu. Na dworze coraz zimniej dlatego czas na swetry, wełniane, ciepłe i grube! Do tej stylizacji użyłem starego, wygrzebanego z szafy. Jako dodatek dobrałem koszule z H&M, której kołnierzyk zdobią małe, okrągłe ćwieki, pasujące do creepersów. Spodnie znane z poprzedniego wpisu ożywiają szarości i czernie przepełniające stylizację.










Koszula: H&M
Sweter: Unknown
Spodnie: Random store
Buty: Allegro
My FACEBOOK
My TWITTER

4 komentarze:

  1. http://1.bp.blogspot.com/-yoICFYJi-Yw/UKZnD0epXOI/AAAAAAAAAMo/xh4TC7Cgs4A/s400/_MG_1864-tile.jpg Oppa, kocham to =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha ! Jak je zrobiłem to mi się skojarzyło z TOBĄ ! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wae ze mna? XD
      sloooooodkie jest <3

      Usuń
  3. Śliczny jesteś :P

    OdpowiedzUsuń